PRIMARIA LIPOVA

  • Slide 1
  • Slide 4
  • Slide 3
  • Slide 2
  • Slide 5
  • Slide 6
  1. FaceBook
  2. Google Plus
  3. Twitter
  4. Pinterest

PRIMĂRIA LIPOVA

Adresa: Str. N. Balcescu, nr. 26
Lipova, Jud. Arad, Romania
Nr.Tel: 0257-561.133
Nr.Fax: 0257-563.067
Adresa E-mail:
contact@primarialipova.ro
Adresa Website:
www.primarialipova.ro


Atribuţiile Administratorului Public

Administratorul Public este subordonat Primarului oraşului Lipova, având în competenţele specifice funcţiei următoarele:

 

 COMPETENŢE SPECIFICE FUNCŢIEI DE ADMINISTRATOR PUBLIC

- coordonează, verifică şi îndrumă activitatea serviciilor publice locale şi a instituţiilor publice,

- colaborează cu viceprimarul pentru a pune în executare şi pentru a urmări realizarea măsurilor necesare în faza premergătoare şi în cea de înlăturare a urmărilor situaţiilor de urgenţă.

ATRIBUŢII SPECIFICE ADMINISTRATORULUI PUBLIC

În exercitarea funcţiei, administratorul public îndeplineşte, în principal, următoarele atribuţii :

  • verifică, prin compartimentele de specialitate, corecta înregistrare fiscală a contribuabililor la organul fiscal local, atât a sediului principal, cât şi a sediului secundar;
  • coordonează, verifică şi îndrumă activitatea serviciilor publice locale şi a instituţiilor publice locale şi colaborează cu Secretarul oraşului în realizarea activităţii serviciilor publice locale;
  • colaborează cu viceprimarul pentru a pune în executare şi pentru a urmări realizarea măsurilor necesare în faza premergătoare  şi cea de înlăturare a urmărilor situaţiilor de urgenţă;
  • sprijină şi urmăreşte realizarea planurilor şi a activităţilor  de dezvoltare urbană;
  • verifică modul de administrare  a fondului locativ al oraşului ;

  • sprijină activitatea cultelor religioase;

  • asigură inventarierea, evidenţa statistică, inspecţia şi controlul efectuării serviciilor publice locale şi a administrării patrimoniului public şi privat al oraşului;

  • prezintă rapoarte şi informări primarului şi viceprimarului privind realizarea obiectivelor cuprinse în programul de management;

  • întocmeşte documentele justificative care vor sta la baza achiziţiilor directe de produse;

  • se va ocupa cu aplicarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice;

  • îndeplineşte funcţia de persoană responsabilă în domeniul parteneriatului public privat,  de coordonare şi monitorizare centralizată a derulării proiectelor de parteneriat public privat;

  • se desemnează ca persoană delegată cu atribuţii de vizare pentru ‘’ BUN DE PLATĂ ‘’ a documentelor care atestă bunurile livrate, lucrările executate şi serviciile prestate;